kawan Blogging

by - 11.05

AssalamuAlaikum...
    Heieiiiiiiiii Pagi World :D , Akhirnya ada yang boleh berikan komentar pasal kekurangan blog saya ini, Sabagai Tuan Tanah Saya terima kasih, sebab mereka semua kawan walaupun tak pernah jumpa di dunia nyata.mereka komentar dah pasti sayang'kan {relatif} jadi boleh bantu betulkan biar lebih baik lagi kan....

 
   okeylah, gini yah saya dah sering buat, cari tips cam mana nak tampilkan button comment tapi tak boleh juga, tapi pernahlah muncul button tu tapi entry bulan juli,ke depan neh tak ada muncul lagi...Cam mana, kalian jangan pula gelak ketawa baca entry ini,bukan pula pemula tapi tak tau bawaan desaign blog ne kali hahahhahahahahahah{pandaipula}, jika kalian sayang saya bantulah yah,.,..sebab kalian pandai dari saya yah kan....mariii bantuu dapat pahala tauu {apalahtuu}...Jika kalian nak bantu tinggalkan pesan di ShoutMix, kirim Message'ke.,Telepon'ke, BBm okey.....


Wassalam :}

You May Also Like

0 komentar