♥ Rindu Holiday

by - 17.48

Assalamualaikum and Hello


       Final exam dah selesai lagi,cuti hanya seminggu, habis itu nak mulakan semester 6 lagi,,alamak saya kangen nak bercuti, bila-bila saya menikmati percutian seperti ini Road Jakarta ?????

walaupun tidak bercuti saya hanya boleh menikmati dengan berehat di rumah untuk mengumpul tenaga menghadapi semester 6 yang katanya wooowww ....
akan mengurus tenaga, fikiran, banyak-banyak berdoa...


MONAS _ tgok bacground tuu Ramai gileerr  

    saya bila lagi boleh ke jakarta yah???
besar sangat keinginan untuk bercuti ke sana, sebab ada khabar bahawa 'SUPER JUNIOR' ​​akan konser di jakarta.
oohh .... mama sangat ingin ingin tersangat ingin .....
wahaii .... saudara yang ada dijakarta bolehkah saya menyusahkan anda lagi??
doakan saya ehhh.....hehehehehe :D




Wassalam :)



You May Also Like

5 komentar