Berbagi bersama #Part3

by - 17.50

Assalamualaikum

           Hiiilloowwww, sebelum dan sebelum nak mohon maaf sangat sebab dah lama tak menaip dan tak melawat kawan semuaa, dari hati paling dalam gadis pun rasa rindu sangat-sangat (Ohhh yeaaaa….) korang tak da mencari’k tuan blog nee… ok!!! Jadi tuan blog sahaje yang perasaan ^^ Sooo nak tanye sahaja korang okey juga’k  tinggal selama berapa masa ne…hikkssss anyway, izinkanlah nak post pict yang dah lama sebenarnya time ramadhan lagi, ini masa-masa kitorang berbagi bersama saudara-saudara.
     
        Ini adalah hanya sebahagian dari wajah personil bais blogger, sebab personil lain sedang show dengan jadwal masing-masing heee. .. first time kat pict tu adalah ketua bais blogger yang memberikan sebuah cinta kepada kakek yang bgitu kekar mencari nafkah untuk menghidupi keluarganya. Semoga kakek senantiasa diberikan kesehatan dan kekuatan untuk mencari rezeki yang halal amieeen, eeehh sebenarnya gadis nak mohon maaf juga kepada kawan bais pada masa itu sebab, gadis lambat datang dan lama menunggu, maafkan kehilafkan’ku sahabat ^^ sooo next pict….. 






Pada masa tuu dah petang’kan tunggu time dkat bebuka puasalah,, bjalan dengan penuh canda dan tawa bersama, and last kitorang touchdown kat warung masakan Thailand kunun nak bebuka besama hehehee dan ketua blogger belanja yessss, thanks sir  dan semua order berbagai macam jenis makanan, ada nasi goring jepang, Singapore, paris, Bangkok, korea dll hehehee…… tak’dalah just kidding kwkwkwkkwkwkw….. anyway busway, harap semua yang telah kita niatkan besama menjadi satu catatan amalan kita masing-masing dimata sang Maha kuasa. Amieen dan walaupun lambat posting pasal nee. rindukan korang semuaaaaaaaaa rasa macam dah menetes air mataaa hikksss…. Soo next posting boleh tak…. Key bay salam



You May Also Like

0 komentar